משרד עורכי דין פלילי

כל אחד עשוי מתי שהוא בחיים להיות מואשם בעבירה פלילית. יש כיום עבירות פליליות מסוגים שונים, המוכרות ביותר הן רצח ואונס, אך גם הטרדה מינית, אלימות במגרשי ספורט, גידול סמים, גרימת מוות ברשלנות ועוד הן עבירות פליליות המצריכות ייצוג משפטי של עורכי דין העוסקים בפלילים. בכתבה הבאה נבין מיהו העורך דין הפלילי ואיך הוא יכול לעזור לכם במידה והואשמתם בפלילים.

מה תפקידו של עורך הדין הפלילי?

תפקידו של עורך הדין הפלילי הוא לעזור לנאשם ולייצג אותו ואת טענותיו אל מול בית המשפט. עורך הדין הפלילי יטען לחפותו של הנאשם, אלא אם הנאשם הודה במעשים מסוימים ואז עורך הדין ינסה להביא למצב של עונש מופחת. בין העונשים לעבירות השונות קיים קו דק ונאשם מסוים עשוי למצוא עצמו בקלות מאחורי סורג ובריח למשך זמן רב. עורך דין פלילי בעל ניסיון יכול להטיב את מצבו של הנאשם, להפחית בשנות המאסר או להמירם בקנסות כספיים או עבודות שירות. כאשר מדובר בעורך דין פלילי מקצועי ובעל ניסיון או במשרד עורכי דין פלילי שבו נמצאים מיטב עורכי הדין בתחום, לנאשם יהיה סיכוי גדול יותר להצליח במשפט.

האם קיימת חשיבות לבחירת משרד עורכי דין פלילי הקרוב לאזור המגורים?

התשובה לשאלה זו היא כן! במהלך הליך פלילי הנאשם יחוש סערת רגשות ויחווה קושי רב והמון מתח. גם משפחת הנאשם תחוש את התחושות הללו, לפחות עד הרגע שיגיע גזר הדין. עורך הדין הפלילי מהווה אוזן קשבת למשפחה ולנאשם. על מנת שתוכלו להתייעץ עם עורך הדין שלכם בקלות ולהיפגש אתו ללא קושי, קרבת המשרד למקום המגורים עשויה רק לעזור. כמו כן, אם ההליך המשפטי מתרחש בבית משפט הקרוב לאזור מגוריכם ואזור משרד עורכי הדין, זהו יתרון עבורכם. משרד עורכי הדין הפלילי כבר יכירו היטב את צוות השופטים בבית המשפט ויוכלו לצפות את המהלכים של השופטים ולטעון טענות נגד שיעזרו לכם.

מתי מומלץ להיעזר במשרד עורכי דין פלילי?

אם נקראתם לחקירה הקשורה בעבירה פלילית ויש עליכם אצבע מאשימה, זה הזמן ליצור קשר עם משרד עורכי דין פלילי. גם אם אתם יודעים בוודאות שאינכם אשמים בביצוע העבירה, זכרו שכבר היו מקרים בהם אנשים חפים מפשע הואשמו למרות שלא ביצעו את העבירה בפועל. עורכי הדין הפלילי בעלי ניסיון בתחום ומכירים מקרים דומים. הם יהיו עבורכם משענת ויעזרו לכם לעמוד אל מול בית המשפט ולהביא לחפותכם. ההמלצה הטובה ביותר היא לבקש לדבר עם עורך הדין שלכם כבר בעת החקירה הראשונה. זכרו, אתם זכאים לסיוע משפטי על פי חוק.

אצלנו במשרד עורכי דין שלומי הכהן, מחכים לכם מיטב עורכי הדין העוסקים בפלילים. אנו מביאים איתנו ניסיון של שנים והמון מקצועיות. צרו עמנו קשר וקבלו מאיתנו ליווי משפטי צמוד ומקצועי.

אודות הכותב

photo-shlomi-new-768x924

עו״ד שלומי הכהן

עורך דין שלומי הכהן הנו בוגר תואר ראשון במשפטים ותואר שני במשפטים אותו סיים בהצטיינות. עורך דין שלומי הכהן החל את דרכו במגזר הציבורי שם צבר ניסיון עשיר ורב בניהול תיקים וליטיגציה בבתי המשפט.

זקוקים לייעוץ מעו״ד?

חייגו עכשיו

למספר 050-8092318
או השאר פרטים ונחזור בהקדם

הצטרפו אלינו